maanantai 25. lokakuuta 2010

Aikainen aamu.

Holaa.

Tänään tulikin herättyä mukavasti yhdeksältä elikkäs kello kymppi teidän kylmänmaan ihmisten aikaa.
Pahimmasta aamupöhnästä selvittyäni, lähdin kävelemään viereiseen kauppaan ja ostin MAITOA ja muuta aamupalasettiä. Kotiin takaisin, kahvit tulille, tiskaus käyntiin ja tyytyväinen myhäily.
Pojat nukkui pitkään joka antoi oivan tilaisuuden puuhailla kaikenlaista ihan omassa rauhassa.
Koska olen maailman ihanin kämppis ja muutenkin ihan kaunis nainen, :D, tiskasin kaikkien tiskit ja pyyhin pölyjä. Tänään myöhemmin oliskin aikeissa siivota koko asunto. Pienimuotoisten pippaloiden jälkeen
kämppä onkin aika röhnäsessä konassa. Lattiat on nopeesti täynnä kaikenlaista kakkaa.
Imurin jos saisin, olisin ehkä vielä millinverran onnellisempi tytteli. Tähän asti oon pärjännyt harjalla, rikalla ja mopilla. Tyydyn siis niihin. Myöhemmin postailen vähän kämpästä kuvia sitten. Kunhan oon sen siistiks taas saanut. =)

Eilinen päivä sujui mukavasti. Aamusta lähdettiin purkin kanssa kohti Benalmadenaa bussilla.
Jäätiin liian aikasin pysäkille ja jouduttiin tarpomaan aikamoinen matka jotta päästiin lähellekkään keskustaa.
Mukavia maisemia toki oli matkalla. Puolentoista tunnin matkan jälkeen löydettiin kuin löydettiinkin
La Paloma. Lintupuisto oli tosi upee. Kukkoja, pupuja, emuja ja kaikenmaailman lintuja pyöri vapaana. Ainii, nojoo, emut ei ollu vapaana. Mutta kaikki muut siellä vaan käyskenteli pitkin mantuja.
Hetki siellä hengailtiin jonka jälkeen lähdettiin taas ylläripylläri kävelemään ja etsimään juna-asemaa.
Se löytykin vähän helpommin ja päästiin pian kotiin asti.

Illalla otettiin rennosti ja käytiin pienellä iltakävelyllä. Nukahdin suht aikasin ja aamulla olinkin varmaan sen takia niin tikkana ylhäällä.

Nyt hetki lepoa jonka jälkeen suuntaan ehkäpä lämpöön rannalle, käristymään! =D