torstai 28. lokakuuta 2010

Buenos días!

Hoi mussukat. Lähdettiin tosiaan eilen aamusta purkin kanssa rannalle makoilemaan ja söpöilemään.
Mulla on salee ihanin poikaystävä. Tai siis tottakai jokaisen oma poikaystävä on se parhain mut tietteks.
Mulla on nyt vaan niin hyvät fiilikset tästä miehestä. Vihdoinki. :) Kauan siihen meniki..
Ette usko kuinka ihanaa voikaan olla se hetki yhdessä rannalla vierekkäin oli sitten aamu tai ilta.
Se fiilis siinä hetkessä on niin uskomaton ja mä olen ajatellut, että mulle ei sellaisia hetkiä suoda tän elämän aikana. Mut ei. Oon ollu väärässä. Nyt oon sellaisen hetken kokenut.
Huh <3
MUTTA. asiaan.
Rannalla hetki makoiltiin ja paistuttiin jonka jälkeen päätettiin antaa itsellemme lupa herkutella ensimmäistä kertaa reissun aikana raflassa ja paineltiin niin mahtavalle ja tuhdille full english breakfastille Manilaan rantakadulle. Brittimesta joka on täpötentäynnä joka päivä. Mahti ateria olikin. Ja vaan 3,95 egee per lärvi. Mmm. Kyllä kelvotteli. :) Nooh. Herkuttelun jälkeen käpöteltiin takasin kämpälle jossa Simo oli koko aamun lorvaillut koska edellisenä päivänä oli shoppaillu Malagassa koko päivän ja valitteli jalkojaan, parka. =)
Kahvittelun jälkeen päätettiin lähteä siestan aikana kävelemään kaupungin toiselle laidalle, Euromarkettiin katselemaan minkälaista krääsää siellä on. Matkalla kivasti eksyttiin TAAS kerran ja poukkoiltiin päättöminä ympäri Fugea ja Mijas Costaa. Rich bastards asuu siellä fuuuuuuuuuuuuuck me! =D



Euromarket löytyi kuin löytyikin pienen etsinnän jälkeen ja aikamoinen tusinamarketti se tosissaan olikin.
Purkki löysi tosi ihanat lökärit joista minäkin olin enemmän kuin iloinen! ;)
Euromarketista lähdettiin kohti Miramarin ostaria mutta matkalla poikettiin Dunnes Storesiin joka osoittautuikin aika kivaks kaupaks! Kenkiiiiiiiii NIIIIIIIN halvallllaaaaaaaaaaa MITÄÄÄÄÄ. Meinasin seota. Sanoin Herkollekkin että en ees löydä sanoja. Olin shokissa. =D
Mukaan Dunnesilta lähti siis parit kengät. Perus UGG- piraatit KUUDELLA EUROLLA MITÄ, ja ihanat denimsiniset tennarit MYÖS KUUDELLA EUROLLAAAA MITÄÄÄ. :D Meinasin innostua ihan liikaa mut omaks onnekseni olin ottanut vähemmän rahaa mukaan jotta sitä ei tulis kulutettua JUST tämmösissä mestoissa! :D Matka jatkui Miramariin. Zarasta poistin ihanat mustat sammarit kahellakybällä.
Me like dem. <3






Täällä on tullut kyllä käveltyä ihan järkyttäviä matkoja päivittäin. Ensimmäisinä päivinä sain pohkeeni
rääkättyä aivan kamalaan kuntoon noilla hulluilla nousuilla vuorillepäin. Täällä kyllä pysyy kunnossa jos osaa pitää ittensä pois baareista ja herkkurafloista. Lihoomaan ei pääse. Joka paikkaan on niin pitkä matka.
Junalla ja bussilla on kyllä tosi halpaa liikkua mutta mielummin silti kävellen. Ei tässä mitään mummoja ja pappoja sentään olla, etteikö kävellen pääsis vielä paikasta toiseen ja takasin. =)
Tällä hetkellä jännitän tulevaa työhaastattelua joka koittaakin jo tunnin päästä. Eek. :D
Tarvii vaan koittaa olla oma itsensä ja reipas ja blaablaablaa. Ne perusjutut :)
Jos teen jotain järkevää tänään, postailen vielä myöhemmin. Nyt valmistautumaan, vamos!

4 kommenttia:

  1. voi vitsi mä oon fiiliksissä sun puolesta ton hermo-jutun takia! puspus ootte ihanat ♥

    JA KUUDELLA EUROLLA. LÄHETÄ MULLE PARIT UGGIT STNA. :<<<<

    VastaaPoista
  2. JOOOOOO MULLEKI UGGGGGEJA TULEMAAN!

    VastaaPoista
  3. mitä vittua sä teet ukeilla espanjassa? eiks ne oo pakkaskengät?
    t. hönöserkku

    VastaaPoista
  4. en mä niillä täällä mitään teekkään mutta kun palailee sinne siperiaan joulukuussa ni ne on aika mukavat ;)

    VastaaPoista