maanantai 24. syyskuuta 2012

matelua ajan.

siiiiiiiiiis argh. mä haluun jo himaan täältä tunkkasesta toimistosta. oon koko päivän täällä jo jumittanut ja aika vaan matelee niinkun niiiiiiiin pahasti. päästäkää mut jo himaan perkele.
vielä öö TUNTI. joka varmaan tuntuu taas puolelta päivältä.. jee. oon ollut tosi paljon vapaalla tässä kuussa jonka johdosta kaikki nää harvat työpäivät tuntuu entistä raskaammilta ja IHAN OIKEESTI, mulla olis paljon parempaakin tekemistä kun istua täällä ja vastailla tohon freakin' puhelimeen. huooh.
nyt on taas motivaatio hukassa ja pahasti, tekee mieli lyödä päätä seinään hetki. kotona on kaikki aivan mahtavan ihanasti ja töissä..öö, en jaksais vaan olla. :) en mahda olla ainoa joka urputtaa töistä.. tuskin. ;)

mieli halajaa lappiin, mökille. siellä on ihanaa. niin hiljasta ja rauhallista. se kelpais nyt mulle.
nyt jatkan vielä kituuttamista ton tunnin verran ja sotken fillarillani kahtasataa kotiin. toi keli on aika mörkö myös. hyi hitto.
.. näistä mä haaveilen just nyt. tosin en usko kelpuuttavani loppujenlopuksi mitään muuta noista, kuin tuon maton. sen mä nyt just haluun ja saanki.



lillesand sängynrunko - ikea
kattovalaisimet - urban outfitters
tuoli - etola
hemnes vitriinikaappi - ikea
rahi - ellos
ränder matto - ellos
general pöytävalaisin - jotex
tyynynpäällinen - h&m

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti